Thursday, July 11, 2013

Triangle Ufo Ver Rural Retreat Virginia 5 Jan 2012

Triangle Ufo Ver Rural Retreat Virginia 5 Jan 2012
UFO VIDEOR 2012 - Strange triangelformade hantverk spelades in i himlen "over Rural Retreat i Virginia den 5 januari 2012.

Vittne rapporten: "Under natten 01/05/12 Jag var utanf"or mitt hem att g"ora nagra himlen watching.At 20:38 Jag m"arkte flygplan rubriken Mina riktning fran ENE.I v"ande videokameran och registreras flygplanet, som vid den tiden t"ankte jag vara en milit"ar tanka uppdrag, eftersom den passerade min plats nummer WSW.At N"ar jag spelade in h"andelsen jag hade reservationer om huruvida det inte var en tankning uppdrag."

"En kort tid senare vid 09:06 Jag m"arkte vad som verkade vara samma farkosten rubriken mitt hall fran SW.As baten n"armade min plats, baten gjorde en liten sv"ang norrut och sedan mot nordv"ast n"ar de passerade rakt "over min location.I "aven spelat in den h"andelse som well.While inspelningen h"andelse insag jag att det inte var en tanka uppdrag!"

F"orfattare (k"alla: mufon)



Origin: aquarius-project.blogspot.com